LOKE

LOKE

fredag 17 september 2010

Kärlek...

kan ta sig uttryck på många olika sätt!

Jag fick bevis på ett igår.

När jag kom hem från jobbet efter ytterligare en slitsam men värdefull dag på mitt nya jobb,

så låg det ett paket på köksbordet.

En gåva från kära hustrun till mig!

Åtta stycken böcker, och inte vilka böcker som helst. ”Järnvägsminnen del 1 – 8” !!!!!!!!
Böcker som jag har sneglat på under en tid, men inte haft råd med då jag varit arbetslös. En arbetslöshet som nära nog knäckt både mig och hustrun och vår ekonomi. Att leva på låg

A-kassa i nästan nio månader sätter sina spår. Att sälja prylar för att ha råd med mat till vår älskade Zidanah…
Jag var ytterst nära att behöva stänga mitt museum och istället börja sälja av inventarierna…

Men, nu tyckte frugan att jag efter tre månaders arbete hade förtjänat en ”liten” uppmuntran!
Och visst, vem är väll jag att ifrågasätta detta???

Tack älskade hustru, för att jag får ägna så mycket tid och pengar åt min hobby!!
Och tack för en fantastisk gåva!!!

Kram till dig från maken!

Bilderna får tala för sig själva…










Inga kommentarer: