LOKE

LOKE

söndag 20 april 2008

Fleischmann på TV!


Bilden är "stulen " från Kanal Lokals sida.

Söndagen den 6 April ringde en kille från Kanal Lokal, Tv Östergötland och frågade om han fick komma och göra ett reportage.
Självklart fick han det. En stund senare klev en härlig kille vid namn Jan in på muséet.
Kamera och stativ monterades upp i en hast och en stor mic kördes upp i ansiktet på mig och "Janne" sa skrattande, berätta nåt kul!
Det blev en lustiger dans, c:a en timme höll vi på. Kul!!
Jag har inte sett det färdiga resultatet än, men många har berättat för mig att det blev riktigt bra. Tack för det.
Jag var lite stressad för jag skulle iväg vid sex-tiden och Janne kom vid halv fem.
Frugan skulle till flyget för att åka till Liberia och vara borta i två veckor.

Vi hann!

Inga kommentarer: